کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

تا کدام اندیشه برون تراود و چه مایه ای داشته باشد.

آخرین مطالب

...

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ
امیدوارم ذهنم آشفتگی‌اش کمتر بشود تا بتوانم بنویسم. از آن مهم‌تر بتوانم بخوانم. شاید باید یک سری چیزها را دور بریزم. متخصص پاکسازی ذهن سراغ ندارید؟ خوبی مشغله‌ی زیاد نداشتن این است که آدم متوجه این چیزها می‌شود. در اکثر موارد سر آدم آن‌قدر گرم است که متوجه نمی‌شود چه قدر درب و داغان است. این چند وقت هم بیشتر فکر می‌کنم ، فکر می‌کنم ...
  • محمدجواد

نظرات (۶)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
خوب خوبه که ادم به این چیزا فک کنه ولی نه اینقد که داغون بشه ... چون در هر حال رک بگم الان هیچ کاری تقریبا از دست شما بر نمی اد ولی اگه یه فرد کاربلد یا موفق بشید اون موقعس که می تونید یه کاری انجام بدید پس تا اون موقع این چیزا رو یادتون باشه ولی نذارید شما رو داغون کنه چون یادتون باشه اگه بخاید حتمن یه روز میتونید کمک بزرگی باشید .
موفق باشید
بعدم شما پست نذارید ما هم بیکارتر میشم :))
  • بنیامین دلشاد
  • درب و داغانی حاصل همین بیکاریه ... ینی تا وقتی کاری داری درب و داغان نیستی! این به این معنی نیست که اون موقع به داغون بودنت فکر نکنی ... لااقل من این جوری فکر می کنم :)
    پاسخ:
    نه بضی موقع‌ها ربطی به اون نداره. کار اکثر موارد یه بهونه‌ است برای کمتر فکر کردن بهش.
    اتفاقن گاهی بدی مشغله ی کم دقیقن همینه که آدم متوجه میشه جای یه سری چیزا توی زندگیش خالیه! :) البته به نظر من... ;)
    مرسی که سر زدی P:
    پاسخ:
    :D آره دیگه. ولی این خوبی‌شه نه بدی‌ش.
    نه نه نه
    ببین تو تا قبل از اون داری زندگیتو میکنی و خیلی هم خوشحالی
    یه همچین چیزاییی...

    پاسخ:
    خوشحال زندگی کردن دلیل درست زندگی کردن نیست. راضی بودن از خود هم همین‌طور. 
    اگه نتونی جای اون چیزا رو توی زندگیت پر کنی میشه بدیش!
    مثلن من وقتی کم مشغله میشم عمومن دلم برای مامانم تنگ میشه... و نمیتونم مامانمو ببینم... پس میشه بدیش :)
    این یه مثال خیلی ساده بود... خیلی چیزا توی دنیای واقعی هست که نمیشه تغییرش داد...
    از زنده شدن افرادی که مردن بگیر تا تغییر توی جزئیات زندگی...
    البته من شخصن از زندگیم خیلی خیلی راضیم ولی سر صحبتم با لحظه های دلتنگیه... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی