کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

تا کدام اندیشه برون تراود و چه مایه ای داشته باشد.

آخرین مطالب

روزهای برمه

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ
اینجا آرام است و امتحانات به قوت خود پیگیری می‌شود. شنونده‌ی بحث هایی مدام و آزاردهنده و طولانی‌ترین درباره‌ی این استاد و آن یکی و امتحان های تمام شده و ... امتحان داشتن چیز خوبی است. میشینی می‌خوانی و کار دیگری هم نمی‌کنی و فکری هم نیست و وسطش هم استراحت می‌کنی و همین. روزهای جوانی طی می‌شود. ازین مایه‌ی عمر چه دارم ، هیچ. 
در این میان به روزهای بعد فکر می‌کنم. چندین جلسه گذاشتیم برای سفر و طرح‌اش را چیدیم. بیست روز به مقصد شرق این خطه. چند روز دیگر راه خواهیم افتاد. همه‌ی چیزهایی که باید ببریم و نقشه‌ها و پول‌ها و بلیت‌ها را داکیومنت می‌کنم و نگه می‌دارم. لذت این‌ کار وصف ناشدنی است. ایده دادیم که در حین سفر فیلم‌هایی بگیریم و بعدتر به مستندمانندی تبدیل‌اش کنیم -چون هر سه با دوربین می‌رویم - و وقتی فقط به بعد‌اش فکر می‌کنیم و تدوین این‌کار سرخوش می‌شویم. نامه‌ی مربوط به دانشگاه را هم گرفته‌ایم. همه‌ی کارها شده. من سفر را آن‌قدر بزرگ نمی‌کنم ولی وجود آدم را دوست دارم و بزرگ‌اش می‌بینم که انگیزه‌هایش این‌طور شعله‌ور می‌شود برای هرچیزی که ... به راستی انگیزه‌های ما را چه چیز شعله‌ور می‌کند و چه معلوم می‌کند که درون‌مان را چه چیز روشن کند؟ 
بگذریم : از روزهای آینده که شروع خواهم کرد به رفتن اینجا می‌نویسم ، از جاهایی که رفتیم و دیدیم و چگونگی اش و این ها.
  • محمدجواد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی