کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

کران

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

تا کدام اندیشه برون تراود و چه مایه ای داشته باشد.

آخرین مطالب

چرخش!

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

یک مقدار قصد دارم حالت محتوایی وبلاگ را عوض کنم. هر چند شاید از  حالت اصلی اش بیرون بیاد.

بیشتر در مورد فکرهایم می نوشتم. ولی سخت است در مورد فکرها نوشتن ، آن هم آن طور انتزاعی که من دوست دارم. اکثر فکرها در درون ما با بی رحمی از بیرون آمدن خودداری می کنند ، آن هم در دست کسانی که قلم نمی شناسند.

این مدت به چندکار مشغول بوده ام و هستم ، قصد دارم گزارش این ها را در طول زمان بنویسم و تجربه هایی فیزیکی تر. این تجربه ها شامل عکاسی می شود (که یکی دو سالی است شروع کرده ام) ، کوهنوردی و سفرها. در مورد کتاب ها هم طبق معمول خواهم نوشت. از تجربه های آشنایی با آدم های مختلف بیشتر خواهم نوشت. دیگر چه چیزی زندگی من را می سازد؟ از دانشگاه رفتن ها و تهران گردی ها هم شاید چیزکی بنویسم. هر موقع هم که فکرهایم به جای خوبی رسید ، سعی در ثبت شان خواهم کرد.

این خواهد بود برنامه ی من در ادامه ی این وبلاگ. با تجربه های پیشین شروع می کنم به نوشتن.

  • محمدجواد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی